Igår

Skriver en "lista" för va jag gjorde igår.

Först vaknade jag och åt frukost.

Klädde på mig och fixa.

Åkte till mammas jobb och åt lunch med henne.

Gick till 1d world igen och köpte en tröja. (De är slut nu, bild längre ner)

Sen kramade jag mamma och sa hej då. (Hon ska åka utomlands i tre veckor och träna, hon har en "sjukdom" i kroppen och då är det bra med värme, inget allvarligt)

Efter det gick jag till Monki (en affär) och köpte en tröja (bild längre ner).

Sedan åkte jag hem.

Resten av dagen låg jag i sängen, kolla på tv och skypade med min kompis Jennifer.


Planer för resten av veckan.

Tisdag: Åka till en affär med mormor och äta lunch med mormor och morfar.

Onsdag: Kanske åka ut till mormor och morfars landställe över dagen med Jennifer.

Natten: Antagligen sova över hos Jennifer.

Torsdag: Kanske åka till ett ställe (säger inte sånt på bloggen) och åka skidor med Jennifer.

Fredag: Vet inte...

Lördag: Vet inte....

Söndag: Vet inte...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PicturesOfSofia

Välkommen!

RSS 2.0