Funkar igen!

Blogg.se appen funkar igen!

Yeey, as glad, nu funkar blogg.se's app igen! Ååhh vad glad jag är nuu! Kom en ny uppdatering och så uppdatera jag, och nu funkar deet!

Uppdateringen är grym, nytt utseende och allt är mycket lättare, Tack blogg.se

Det betyder att jag kommer uppdatera MYYCKET oftare! 

Kommentera vad ni vill att jag ska blogga om! Har slut på idéer...

Imorgon är det skoola... Fett tråkigt, just nu vill jag ha helg resten av mitt liv..
Nej, Gud vad tråkigt det skulle vara...

Men jag är trött och orkar inte med alla läxor, visst, det är bara typ 6-8 stycken den här veckan,  men det är stor skillnad sen femman.. (Går i sexan nu <3)

Imorgon kommer jag inte göra något speciellt förutom skolan... Kanske ska springa, men får se hur jag mår i morgon...
Har haft ont i huvudet ganska ofta när jag kommer hem från skolan... Men men...

Blir nog inte mer bloggning ikväll så puss & Godnatt




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PicturesOfSofia

Välkommen!

RSS 2.0