Heej!

Hejsan! Jag har inte bloggat på mer än 2 veckor, förlåt....

Idag så var jag iaf i den nya affären '' 1d world'', det var fett najs! Ska dit imorgon igen och ta mer mig mera pengar så jag kan köpa 1-2 snygga tröjor (men dom kostade tillsammans mer än 1000kr så jag vet inte...) .

Sedan var vi på en annan affär och provade kläder, så böjde jag mig ner för att ta upp en tröja jag tappade och då hann min kompis luta sig över mig och så ''tog'' jag upp huvudet, och då råkar jag slå i mitt huvud i hennes läpp så hon börja blöda... Jag fick springa ut och be om papper från personalen... Sedan fick jag be om mer papper då så kom en tjej och kollade på min kompis läpp så vi fick springa bakom, in i deras ''personalrum'' och tvätta oss, vi var helt blodiga...
sen gick vi och köpte en isglass så att hon kunde lägga den på läppen, efter det åkte vi hem...
Mitt huvud är okej men jag vet inte hur det är med hennes läpp.... det blir säkert bra! Krya!

Heej då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PicturesOfSofia

Välkommen!

RSS 2.0