Marsvin=julklapp

Hello!! Idag åkte jag, pappa och min låtsas mamma till "ett ställe" som vi skulle kolla på en julklapp till min brorsa, när vi kom dit så gick vi in i ett hus som liknade ett hönshus, men det var 40 marsvin där, DÅ fattade jag!!! Det var till mig! Nu har jag 2 små marsvin hemma! Ted & albin, 5 och 6 veckor gamla! Det var en tidig julklapp! Nu kommer jag nog inte få så mycket flera julklappar, bara från min släkt ;)
Så från och med NU så kommer ni få följa mina husdjurs liv! (2 hundar o 2 marsvin)

Nej, nu ska jag städa! God jul! Försöker blogga imorgon!

Ps. Min hund (se bild) är galen i marsvinen! ( han var galen i min döda hamster oxxå ) Han började skälla på dom



Kommentarer
Melinda

ÅÅh, vad söta!

2012-12-29 @ 20:21:59
URL: http://Levonian.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PicturesOfSofia

Välkommen!

RSS 2.0